Podle velikosti skupiny určíme velikost hracího pole, aby zde bylo dostatek prostoru pro běhání všech účastníků.
Každý hráč (hrající sám za sebe) představuje sysla. Proto si všichni dají dozadu za pás šátek (představující ocas), který musí volně viset alespoň 30-40 centimetrů (podle věku hráčů). Hráč s takto zastrčeným šátkem je ve hře a může si syslit.
Sysel má na začátku jeden token (žeton, víčko od PET láhve,..) - představující základní zásobu. Jenže všichni chtějí víc!
Hráči se libovolně rozmístí po herním území a na znamení "Hra!" se začíná. Získat další token lze tak, že jinému hráči vytrhne sysel jeho šátek. V tuto chvíli jsou oba (chytač i chycený) "mimo hru". Oběť vydá chytači všechny svoje zásoby a odchází ven z území. Úspěšný lovec si kořist přidá ke svým zásobám do kapsy a neprodleně poté se zapojí zpět do hry - lze jej tak opět chytat.
Vítězí ten, kdo zůstane poslední ve hře a tedy se všemi tokeny, anebo ten, kdo má po vypršení časového limitu největší zásobu. Herní čas můžeme nastavovat různě - 2,3, anebo i 5 minut.
Foto(koláž): www.sccpre.cat, www.vecteezy.com
Přidejte komentář