Budeme potřebovat pro každého hráče jednu omalovánku kapra (obrázek níže, není nutné tisknout jednoho kapra na celou A4, bohatě postačí polovina) a spoustu šupin. Šupiny navíc rozdělíme do několika kategorií podle barev papíru, ze kterého budou vystřižené.
Každá barva šupiny bude mít jinou hodnotu, například:
- zelená - 1 bod
- modrá - 2 body
- červená 3 body
Před začátkem hry v místnosti ukryjeme všechny šupiny, čím vyšší hodnota šupiny, tím lépe by měla být schovaná.
Odstartujeme hru a úkolem dětí je co nejrychleji objevovat šupiny, ty vždy po jedné nosit ke své omalovánce a připevnit ji na kapra.
Po uplynutí časového limitu nebo vyčerpání šupin si každý spočítá, jakou celkovou hodnotu mají šupiny na jeho kaprovi. Vyhrává samozřejmě ten, kdo má nejvyšší součet.
Omalovánka kapra
Odkaz přímo na obrázek kapra v nejvyšším rozlišení
Foto (koláž): NOAA (pozadí), CleanPNG (kapr)
Přidejte komentář